
Uluslararası İş Geliştirme Hizmetinde Sizin İçin Neler Yapıyoruz?
Uluslararası iş geliştirme hizmetimiz özellikle halihazırda ihracat yapan ve ihracat personeli olan firmalara, uluslararası pazarda işlerini genişletmeleri için stratejik bir yol sunar. Bu hizmetimiz, müşterilerimizin işlerini geliştirmek, yeni müşteriler kazandırmak ve ürünlerini veya hizmetlerini daha fazla kişiye tanıtmak için tasarlanmıştır.
Bu hizmetten yararlanan firmalar, ürünlerini daha geniş bir uluslararası pazara sunarak ihracatlarını artırabilirler. Ayrıca, yeni pazarlara açılmanın yanı sıra, mevcut pazarlarda da müşteri ağlarını genişletebilirler. Bu hizmet firmaların gelişmiş bir strateji modeli izleyerek rakiplerini geride bırakmalarına yardımcı olur.
Uluslararası iş geliştirme hizmetimiz ile hedef pazar analizi, uluslararası satış stratejilerinin belirlenmesi, kurumsal kimlik revizyonu, ihracata yönelik dijital pazarlama ve müşteri portföyü genişletme gibi adımların yanı sıra, müşterilerimizin tüm ihracat sürecinde yanında olarak, başarıya ulaşmaları için çalışıyoruz.
Durum Analizi
• Firmanın mevcut kurumsal yapısının analiz edilmesi ve dijital pazarlama ve kurumsal kimlik edinme stratejilerinin analizi,
• Kuruluşun vizyon, misyon ve stratejilerinin analizi,
• Organizasyon ve yönetim yapısının analizi (iş tanımları, yetkiler ve sorumlulukları),
• Mevcut insan kaynakları analizi,
• Satış-pazarlama sisteminin ve gereksinimlerinin analizi,
i. Firma Türkiye’de ve Yurtdışında hangi dağıtım kanalları kullanılıyor?
ii. Firmanın Türkiye’de ve Yurtdışında nasıl bir pazarlama stratejisi var?
• Teknik (üretim-ürün geliştirme) süreçlerinin analizi,
i. Siparişe için şartname veya herhangi bir sipariş formu gerekli mi?
ii. Üretim kapasitesi ve atıl kapasite?
• Üretilen ürün & hizmet Know-How seviye analizi,
• Yurtdışı pazarlama çalışmalarının analizi,
• Mevcut ihracat operasyonlarının analizi,
i. İhracat süreçleri nasıl ilerliyor?
ii. Son 2 yıldaki ihracat ciroları ne kadar?
• Hedef müşteri kitlesinin tespiti,
• Tamamlanmış ihracat belgelerinin ve süreçlerinin incelenmesi.
Rakip Analizi
• Satış kanalları, internet sitesi ve dijital pazarlama strateji analizi,
• Rakip bayi, ürün kataloğu, sosyal medya hesaplarının incelenmesi,
• Uluslararası rakip fiyatların incelenmesi,
• Hedef Pazardaki rakip ülkelerin ve üreticilerin analizi.