
İhracat Departmanı Hizmetinde Sizin İçin Neler Yapıyoruz?
İhracat süreci oldukça zorlu ve karmaşık bir süreçtir ve birçok farklı aşamadan oluşur. Bu aşamaların tamamında şirketlerin doğru adımları atması ve doğru kararları vermesi gerekmektedir. İhracat departmanı hizmetimiz, şirketlerin ihracat sürecinde karşılaşabilecekleri sorunlara çözüm bulmak, ihracat planlaması yapmak, hedef pazarları belirlemek, pazarlama stratejileri oluşturmak gibi konularda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
İhracat Departmanı hizmetimiz uluslararası pazarda ihracat yapmak isteyen firmaların altyapısını oluşturmaya ve geliştirmeye yönelik adımlar izleyen kapsamlı ve donanımlı bir rehber görevi görür. Daha önce ihracat yapmamış firmalara uyumlu olan bu hizmetimiz özetle firmaların ürünlerine en uygun pazarı bulup bu pazarda ürünlerini en uygun stratejiyle pazarlamayı ve satışı hedefler. Bu hizmetimiz ile firmalara atanan uzman danışmanlarımız ihracat aşamalarını başından sonuna kadar yönetimini planlanmasını ve takibini yaparak firmaların en kolay şekilde ihracat yapmalarına yardımcı olur.
İhracat Departmanı hizmetimiz, müşterilerimizin uluslararası pazara açılmasına yardımcı olurken aynı zamanda rekabet avantajı elde etmelerini de sağlar. Bu hizmetimiz sayesinde, müşterilerimiz tüm ihracat işlemlerini uzman ekibimizin yardımıyla yönetebilirler ve bu sayede zaman ve maliyet açısından önemli tasarruf sağlayabilirler. Ayrıca ihracat sürecinde karşılaşabilecekleri zorluklarda da müşterilerimize destek sağlayarak, ihracat faaliyetlerini sorunsuz bir şekilde yürütmelerini sağlıyoruz.
Firmaların yurtdışı pazarlara en doğru strateji ile girmesi en büyük amaçlarımızdandır. Bu yüzden İhracat Departmanı hizmeti kapsamında takip ettiğimiz tüm adımlarda firmaların talepleri ve beklentilerini en doğru şekilde analiz edip bu yönde bir çalışma dinamiği oluşturmak için çabalıyoruz.
Hizmet İçeriği
• Hedef Pazar Analizi
• Uluslararası Satış Stratejilerinin Belirlenmesi
• Ana Dilde İletişim
• Kurumsal Kimlik Revizyonu
• İhracata Yönelik Dijital Pazarlama
o Yurtdışı Sosyal Medya Hesaplarının Yönetilmesi
• İhracat Altyapısının Oluşturulması
• 150 günde satış sözü,
• 2 Yurtdışı ziyareti
• İhracat Departmanı oluşturulması
Uluslararası İş Geliştirme Hizmeti İş Akışı
1-FİRMA MEVCUT DURUM ANALİZİ (1. AY)
2-HEDEF PAZAR TESPİTİ (1. Ay)
3-ULUSAL VE ULUSLARARASI RAKİPLERİN ANALİZİ (2. Ay)
4-İHRACAT STRATEJİSİ ve ULUSLARARASI PAZARLAMA PLANININ BELİRLENMESİ (2. Ay)
5-DANIŞMAN ATANMASI (2. Ay)
6-ŞİRKET/ÜRÜN ORYANTASYONU (2. Ay)
7-YURDIŞI POTANSİYEL MÜŞTERİLERİN TESPİTİ (2-10 Ay)
8-POTANSİYEL MÜŞTERİ İLETİŞİMİ (3-12 Ay)
9-TEKLİF
10-SATIŞ
11-GÜMRÜK LOJİSTİK VE DİĞER OPERASYONEL SÜREÇLER